Teachers2IT: Чого навчились вчителі на online-воркшопі №4?
🤩 10 листопада пройшов 4 online-воркшоп у рамках проєкту Teachers2IT. Цього разу на зустрічі були присутні 99 вчителів, які зацікавлені у власному саморозвитку.
Ярослав Сапужак —Senior Python Software Engineer з компанії Avenga, на четвертому вебінарі показав учасникам, як працювати у Рython та надав можливість створити власну гру. Навчання пройшло в рамках теми «Перші кроки в Python. Створення власної гри».
Окрім створеної власноруч гри, учасники дізнались від Ярослава:
❓ Чому для розробки був обраний Python;
❓ Що таке змінні в Python;
❓ Для чого використовують стрічки, списки та індекси у Python;
❓ Що таке умовні оператори та цикли.
Чому був обраний саме Python?
«Python вважається мовою, яку доволі просто зрозуміти, сприйняти, до того ж її легко вивчити. Хочу зазначити, що саме Python зараз використовується у дуже великій кількості сфер, починаючи від професійної web-розробки та професійної автоматизації, закінчуючи навчанням програмування у школі та університетах», — розповідає Ярослав.
Зворотній зв’язок
Після завершення воркшопу учасники залишились задоволені від своїх нових вмінь та знань, які надав їм Ярослав:
«Дякую, дуже цікаво і, головне, позитивно! Спікер – супер! Не кваплячись, орієнтуючись на загальну аудиторію різних рівнів», — коментує у телеграм-каналі Teachers2IT Наталя.
«Крута зустріч і дуже гарна інформація. Хочеться ще попрактикуватись у створенні власної гри, а потім передати набуті знання учням!», — пише в Zoom Артем.
Kharkiv IT Cluster вдячний Ярославу та компанії Avenga за те, що надали нові знання учасникам проєкту Teachers2IT!
👉 Інформацію про початок п’ятого воркшопу шукайте в телеграм-каналі для вчителів Teachers2IT
Також читай новини на наших сторінках в соціальних мережах: