“Клуб Большого мозга” – Android Evening- робимо мобільні додатки кращими
25 жовтня в Fabrika.Space відбулася третя зустріч в рамках “Клуба Большого мозга” від Artjoker. Говорили про mobile-сферу, розбиралися, як вирішити проблему “колектора”, оптимізувати мобільну розробку і допомогти клієнту зробити правильний вибір способу розробки додатків. Серед учасників були не тільки Android-розробники, а й iOS-developer’и, а також проектні менеджери – всф ті, хто хоче бути в темі процесів і трендів mobile-сфери.
Про що говорили спікери Android Evening?
How to build an app instead of slideshow
Антон Мінашкін (Chief Software Engineer в EPAM Systems) спеціально приїхав зі Львова, щоб поділитися навичками покращення Performance.
Головний ворог його правильного функціонування – великий показник Skipped frames (кількість пропущених кадрів). Спікер поділився кількома Лайфхаками, які допоможуть зменшити цей показник:
- Не застосовувати прозорість Alpha, яка погано впливає на продуктивність Android.
- Стежити за комплексною ієрархією View. Вона повинна бути мінімальною настільки, наскільки це можливо, інакше страждає performance, і ми втрачаємо більшу кількість фреймів.
- Використовуйте Constraint Layout – це сучасний View, який є більш оптимізованим.
Також разом з учасниками Антон розглянув кілька типових проблем і шляхи їх вирішення:
- Проблема – GC () calls
- Проблема – Recycler View
На завершення Антон дав кілька порад про те, як не зробити гірше:
- Не дивіться код, поки не зрозумієте, що йде не так
- Використовуйте developer Concole
- Розгляньте проблеми продуктивності як помилки
Productivity Hero
Михайло Анохін (Android Developer в Dev-Pro) розповідав про те, як за допомогою інструментів, лайфхаків і гарячих клавіш підвищити свою продуктивність і оптимізувати робочий простір.
Мобільна розробка. Між Сциллою і Харибдою. Native, hybrid or cross platform. Що обрати?
Микола Лотоцький (Технологічний експерт в Dev-Pro.net) розповідав про те, як зробити вибір між нативним, гібридним і кросплатформним додатком.
Лекція корисна не тільки розробникам, але і проектним менеджерам, сейлзам і бізнес-аналітикам.
Спікер наголосив на тому, що вибір потрібно робити виходячи з бізнес-задач клієнта і цілей проекту.
Потім Микола детально розглянув кожне технологічне рішення за кількома параметрами:
- ціна
- підтримка
- performance
- UX
- робота в оффлайн
- сенсори
- вибір інструментів
Залежно від того, які цілі у проекту, той чи інший пункт стає більш або менш важливим, що дозволяє прийняти правильне рішення.
Як і завжди в кінці вечора ми зібрали фідбек-анкети, щоб ставати кращими і розіграли призи.
Четвертий Клуб Великого мозку відбудеться 29 листопада і буде присвячений DevOps, реєструйтеся.