Global Game Jam 2022 у ХАІ: як пройшов хакатон з ігрових технологій

IT Cluster Kharkiv IT Cluster

28-30 січня, в Національному аерокосмічному університеті імені М.Є. Жуковського «ХАІ» вчетверте пройшов хакатон Global Game Jam 2022 (Харківська локація).

🏆 Global Game Jam – всесвітній Хакатон з ігрових технологій. Основна ідея заходу – популяризувати та розвивати напрямок комп’ютерних ігор у світі. Учасники хакатону вчергове зібралися в Національному аерокосмічному університеті імені М.Є. Жуковського «ХАІ», щоб продемонструвати проєкти на цьогорічну тему Duality. Локація була започаткована кафедрою комп’ютерних систем, мереж і кібербезпеки у 2018 році. До фінальної частини конкурсу свої проєкти надали чотири команди з Харкова (три з ХАІ), три команди з Полтави, Дніпра та Краматорська, які долучилися до хакатону онлайн. Було багато вболівальників – студентів і школярів.

Присутніх привітали організатори заходу – завідувач кафедри комп’ютерних систем, мереж і кібербезпеки Вячеслав Харченко, координатор локації – аспірант кафедри кафедри Андрій Кулягін, а також представники компаній -учасниць Kharkiv IT Cluster EPAM i Gameloft та команії IT Craft.

«Я хочу вас привітати вас з тим, що ви повірили у свої знання, знайшли в собі сили та час, щоб взяти участь у цьому івенті. Для кожного з вас важлива перемога. Важливо пам’ятати, що подібні заходи націлені не тільки на перемогу, а й повинні вас мотивувати розвиватися у командній роботі та у яскравій презентації своїх проєктів. Бажаємо наснаги, успішних проєктів, успішних презентацій і перемоги!», — привітав учасників хакатону Іван Міхєєв, Lead Resource Development Lab Head компанії EPAM.

🔥 Під час хакатону команди продемонстрували такі ігри:

  •       чорно-біла картярська дуель з кубиками (команда U-IT);
  •       піксель-арт-платформер про рай і пекло (команда Noname!);
  •       варіація на тему переміщення предметів в обмеженому ігровому полі; (команда NBG);
  •       горор-пазл від першої особи з мандрами у часі між справжнім і минулим (команда Maverick);
  •       платформер про чорну кульку та її віртуального помічника (команда Dniprotech);
  •       платформер з двома режимами керування героєм (команда Eleventh Segment).

Кирило Сергієнко, Game Manager компанії Gameloft, взяв участь в оцінюванні проєктів як голова журі. Найкращими проєктами стали:

  •       Номінація «Краща інтерпретація теми джему» – Maverick;
  •       Номінації «Кращий візуальний стиль», «Найбільший комерційний потенціал» – U-IT.

«Gameloft підготувала для всіх учасників сувеніри й інші маленькі штучки для повсякденних справ, а також всі переможці отримали комп’ютерні мишки Razer Basilisk V2 для реалізації амбітних задумів. Будемо раді взаємодіяти з ХАІ й надалі, адже нам потрібні молоді таланти та креативні ідеї!», — зазначила Євгенія Бабій, HR-менеджер з комунікацій компанії Gameloft.

«Ми з командою створюємо на Unity картярську стратегію на мотив популярної Inscryption. Долучившись до хакатону, ми хотіли перевірити себе, зрозуміти, що ми вже вміємо та чого нам поки що бракує. Особливість нашої гри – це її бойова система, несподіваність поведінки штучного інтелекту, який постійно дивує гравця і вимагає від нього швидкої адаптації. Результатом цілком задоволені. Після отримання подарунків плідно поспілкувалися з представниками Gameloft. Зупинятися не плануємо. Можливо, незабаром відкриємо власну маленьку компанію», ділиться Єгор Ухін, GGJ-капітан команди U-IT, студент четвертого курсу Харківського радіотехнічного коледжу.

Kharkiv IT Cluster вітає учасників та бажає натхнення та самовдосконалення в улюбленій справі!

Коментарі