Члену Kharkiv IT Cluster — компанії G5 Entertainment AB, виповнюється 20 років, 15 з яких вона провела в статусі публічної компанії і 7 років – на NASDAQ!

IT Cluster Kharkiv IT Cluster

Члену Kharkiv IT Cluster — компанії G5 Entertainment AB, виповнюється 20 років, 15 з яких вона провела в статусі публічної компанії і 7 років – на NASDAQ!

Ми вирішили пригадати найбільш знакові події з історії компанії і познайомитися ближче.

Компанія G5 Games була заснована в 2001 році і стала першим розробником мобільних ігор в СНД. Вже через два роки, в 2003, у США вийшла перша мобільна гра компанії для скачування, Fight Hard 3D, яка стала сорок третьою ігрою для скачування на ринку США, а також отримала нагороду “Найкраща мобільна гра 2003 року” від Російської конференції розробників.

У перший час команда також займалася розробкою ігор для ПК, але вже з 2004 року було вирішено зосередитися на мобільних іграх — на тому, в чому виходило бути першими і кращими.

Рішення було правильним, так як вже у 2004 році компанія уклала договір про співпрацю з американським офісом Disney для спільної розробки мобільної гри по фільму “Пірати Карибського Моря”. Привернути увагу Disney багато в чому вдалося завдяки власному ігровому движку “Talisman”, основи якого були закладені в той час. Згодом движок розвинувся в сучасний Talisman, на базі якого в G5 створюють ігри донині.

У наступні 2 роки, в 2005-2006 рр., G5 співпрацювала з Electronic Arts і займалася розробкою першої в світі мобільної гри за серіалом The Simpsons.

Ігор ставало більше, команда розширювалася і вже в 2008-2009 рр. стартував запуск власних проектів на iPhone App Store, перенесення Supermarket Mania, Virtual City Playground і перших Hidden Object ігор з PC на iOS зі збереженням усіх елементів ігор. В цей же час на хвилі успіху був запущений видавничий бізнес, який до цих пір складає істотну частину бізнесу, 12 років по тому.

Одне із значущих подій в історії компанії — розміщення акцій G5, публічно торгованих з 2006 року, на біржі NASDAQ Stockholm в 2014 р. В цей же час відбувається повна зміна бізнес-моделі компанії, з Premium на Free-to-play.

Ближче до 20-річчя компанії, в 2019 році, виходить нове покоління ігор, розроблених всередині G5, які з тих пір швидко ростуть і зараз складають вже половину доходів компанії.

У 2020 компанія отримує рекордний дохід і рекордний прибуток. В 2021 досягає планки в 800+ співробітників, ділить бонус на 5,4 млн доларів між провідними співробітниками і переїжджає в новий офіс у Харкові.

Сьогодні G5 Games — це портфель з більш 20 F2P проектів світового рівня, переведених на 15 мов (серед яких Hidden City, Jewels of Rome, Mahjong Journey, Homicide Squad, Jewels of the Wild West і ін.), 250 мільйонів користувачів по всьому світу і команда професіоналів, які дійсно люблять те, що роблять.

Як домогтися успіху в геймдеві та працювати в задоволення над цікавим продуктом? Ми запитали у беззмінного CEO G5 Games
Влада Суглобова:

“Я не знаю іншої індустрії, де присутній такий рівень зворотного емоційного зв’язку зі споживачем. Ми створюємо продукт, який викликає у людей радість. Вони НЕ зобов’язані грати у ваші ігри, вони обирають самі, з усього різноманіття опцій, грати саме в наші ігри і отримувати від цього задоволення. У випадку наших проектів часто мова йде про мільйони людей, яким ми приносимо радість. Для мене це найголовніший мотиватор у всьому, що я роблю. Якщо вам цікаво створювати ігри, які радують гравців і роблять їх життя кращим, приходьте до нас. З точки зору кар’єри і бізнесу ігрова індустрія надає абсолютно неймовірні можливості, про які я свого часу міг тільки мріяти, коли починав. Для талановитого і працездатного співробітника, який щиро хоче робити затребувані ігри, краще ситуації не було ніколи”.

Коментарі