Фіналізація проєкту Boot Camp
Цього року Kharkiv IT Cluster дав можливість молодим фахівцям прокачати свої навички у створенні та розробці соціально-важливих IT-проєктів. Усе це — у проєкті Boot Camp.
Boot Camp — це проєкт, спрямований на отримання студентами практичного досвіду в IT під керівництвом менторів від провідних IT-компаній Харкова.
Про користь проєкту Boot Camp для молодих фахівців можна говорити багато, не менш ніж про продукт, який утворюється в результаті плідної праці. Робота в команді з досвідченими менторами дає великий поштовх у розвитку для кожного учасника проєкту.
У проєкті взяли участь п’ять талановитих команд за підтримки кураторів від компаній-учасниць Kharkiv IT Cluster:
- GlobalLogic;
- Intellias;
- Quantum;
- CodeIT;
- Artjoker.
Які проєкти презентували команди?
Intellias
Цього року команда під менторством компанії Intellias розпочала розробку застосунку, націленого на розвиток сталої мобільності у великих містах.
Ціль застосунку — допомогти користувачам комфортно пересуватися містом на велосипеді, будувати маршрути, знаходити точки СТО та зони відпочинку, спілкуватися між собою, створювати ком’юніті, ділитися враженнями, проводити зустрічі та заїзди.
У команді під керівництвом Intellias 18 амбітних учасників, кожен із яких прагне проявити себе та застосувати свої знання на практиці.
Генератором ідеї став дизайнер команди, який на момент старту Boot Camp представив детальний майндмеп.
Після загального знайомства до роботи приступили Project Managers. Вони склали список функцій, необхідних для пілотної версії застосунку.
Product Manager створила детальні вимоги, до яких усі розробники застосунку могли додати свої коментарі.
Дизайнери зайнялися розробкою прототипів дизайну для екранів застосунку.
Ведеться робота над назвою проєкту й усі беруть у цьому участь. Зовсім скоро до спільної справи долучаться розробники та тестувальники.
Попереду ще багато роботи, але ми віримо, що все вийде й наша праця буде корисною, а отриманий досвід стане гарним початком для подальшого розвитку в IT-сфері.
Artjoker
Учасники Boot Camp під керівництвом менторів Artjocker, зайнялися розробкою сайту, який допоможе небайдужим до навколишнього середовища зробити наше місто екологічнішим.
На сайті зібрані статті про сортування відходів, також можна дізнатися про розташування місць зі збору батарейок і їх подальшу переробку, про фіксацію несанкціонованих звалищ, а також є можливість записатися в ряди тих, хто працює над їх усуненням.
CodeIT
Ментори з CodeIT та учасники з Boot Camp розробили застосунок EcoSchool.
EcoSchool — це платформа, яка дозволяє в ігровій формі навчити зростаюче покоління берегти природу.
Застосунок перевіряє знання учнів із 1 по 11 класи в інтерактивній формі та розповідає їм, як навчитися берегти планету, правильно сортувати сміття та піклуватися про навколишнє середовище.
Команда працює оперативно, майже кожного дня учасники спілкуються в Zoom та обговорюють прогрес розробки, допомагають один одному, висловлюють нові ідеї та діляться досвідом.
Навіть онлайн-формат не став перепоною для учасників під час створення застосунку. Команда CodeIT — це справжня згуртована команда, яка горить ідеєю створення EcoSchool.
Кожен з учасників отримує досвід, нові знайомства та приємні емоції від роботи над проєктом.
Прототип проєкту Eco School майже готовий. Складені цікаві тестові питання для учнів різного віку (1–5, 6–9 та 10–11 класів).
Основна частина роботи була зроблена на стороні фронтенда на фреймфорку ReactJs. Учасники отримали досвід роботи із сучасними технологіями.
На бекенді були використані mongodb, NodeJs та Express.
Дизайн Eco School уже повністю готовий — ви можете подивитися його внизу.
Quantum
Команда Boot Camp разом із менторами Quantum зайнялися розробкою плеєра для демонстрації відеоконтенту.
У проєкті Quantum замовником виступив Харківський театр МДТ в особі засновника та головного режисера Олексія Райта. У ході бесіди з ним учасники сформулювали основні проблеми, які існують у цій сфері.
AW Player — це назва, яку команда дала продукту, розшифровується як Any Where Player.
Основна ідея проєкту полягає в монетизації контенту для замовника та простоті використання для клієнта.
У своїх планах Олексій відмітив, що театр уже має досвід відеотрансляцій, а кількість переглядів перевершила всі очікування.
Розширюючи географію завдяки продукту, компанія не тільки примножує свою аудиторію та підвищує популярність, але й збільшує свої можливості у фінансовому аспекті.
Основною перевагою цього продукту є те, що він сприяє таким нішам як театри, освітнім закладам та організаціям, продовжувати свою роботу незалежно від карантинних обмежень. А також географічно розширювати свою аудиторію.
«AW Player — це онлайн-рішення для монетизації відеоконтенту», — саме так звучить унікальна торгова пропозиція проєкту Quantum.
Слово «онлайн» говорить про те, що для використання плеєра не потрібне завантаження та установка. Сам програвач буде інтегруватися в існуючий сайт клієнта, а для зручності користування є доступний розділ із відеоконтентом — це буде каталог відеоряду на основі плеєра.
GlobalLogic
Учасники Boot Camp разом із кураторами з GlobalLogic спробували знайти реальну проблему, зрозуміти потреби та забезпечити цінність користувачам.
Тому запустили проєкт JobSi — симулятор занурення в професію з порадами щодо кар’єри.
За короткий проміжок часу команда GlobalLogic змогла:
- згенерувати декілька ідей для соціальних проєктів та обрати ту саму;
- провести близько 20 CusDev-інтерв’ю та отримати гарні інсайти;
- проаналізувати конкурентів;
- провести анкетування в школах і на цьому етапі зібрати близько 150 тестових користувачів;
- реалізувати Стоуна;
- зробити логотип Figma клікабельним;
- виконати багато інших завдань.
Зараз команда запускає маркетинг у соціальних мережах на лендінг неіснуючого продукту з метою підтвердити гіпотезу цінності продукту та зрізати маркетингові метрики.
Kharkiv IT Cluster висловлює подяку учасникам, кураторам та експертам Boot Camp за кропітку працю!
Реалізація проєктів продовжується — завдяки Boot Camp учасники можуть довести свою роботу до ідеалу та поділитися нею зі світом!
Приєднуйтеся до презентації команд на фіналі онлайн.
Слідкуйте за новинами від Kharkiv IT Cluster!